باغ ویلا 2350 متری لوکس در شهریار
نوشته شده توسط : شریفی

اگر به دنبال باغ ویلا در شهریار هستید که در منطقه شاخص و ویژه باشد برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم.باغ ویلایی که قصد معرفی آن را به شما داریم 2350 متر باغ سرسبز با درختانی سر به فلک کشیده است.

این باغ ویلای لوکس با 200 متر زیر بنای دوبلکس،با متریال طراحی شده تجربه زندگی لوکس و مدرن را در میان طبیعت برای شما به همراه خواهد داشت.

این باغ ویلا مجهز به استخری بزرگ و روباز است که تصفیه خانه هوشمند و سیستم گرمایشی این امکان را به شما خواهد داد تا در تمامی فصول در استخر شخصی خودتان شنا کنید.نورپردازی حرفه ای و زیبا شبب های رویایی را در این باغ ویلا برای شما به ارمغان خواهد آورد.

محوطه سازی زیبا و دلنشین به شما این امکان را میدهد تا طبیعتی زیبا را در خانه خودتان مشاهده کنید.این باغ ویلای لوکس به دلیل داشتن امکاناتی همچون باربیکیو،آلاچیق،برکه،آب نما،نورپردازی،استخر،شومینه فضایی  باز و گل آرایی بسیار زیبا باغ ویلایی ویژه محسوب میشود.

این باغ ویلا دارای دیوارهای بلند و طراحی شده با سنگ کوهی میباشد که دور تا دور باغ را گرفته و حفاظ های شاخ گوزنی بر روی دیوار ها قرار دارد.تمامی انشعابات باغ ویلا به صورت قانونی صورت گرفته و یک چاه نیمه عمیق برای مصارف کشاورزی نیز درون باغ ویلا قرار دارد.

وجود 50 متر سرایداری در ابتدای باغ امنیت باغ را بالا برده است.این باغ ویلا دارای کلیه نامه نگاری های جهاد و شهرداری و همچنین سند تک برگ نیز میباشد.




:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: